Εξειδικευμένο Δίπλωμα στη Διαχείριση On line Συστημάτων Ξενοδοχείων
Έναρξη κάθε μήνα! Κάντε την εγγραφή σας άμεσα και κλείστε τη θέση σας
Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για το πρόγραμμα και την εγγραφής σας.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: ΜΕΣΩ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ
VIDEO: ΝΑΙ
ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: NAI
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΜΗΝΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΤΙΜΗ: 224€
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: Vellum Global Educational Services
Έξτρα παροχή γνωριμίας με τη GLOSSOLAND:
Με την εγγραφή σας παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ το ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ & ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) αξίας 120€
Ο Τουρισμός κατέχει την μεγαλύτερη μερίδα του εκθετικά αυξανόμενου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τα οποία διατίθενται ηλεκτρονικά. Eπιβάλλουν την αντίστοιχη εξειδίκευση αλλά και τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα λοιπόν, με την εκτεταμένη χρήση των υπηρεσιών του διαδικτύου, όπως τα social media, τα συστήματα σύγκρισης τιμών αλλά και τα διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων, δημιουργήθηκε ήδη μία νέα ανάγκη. Η ανάγκη χρησιμοποίησης Online συστημάτων ξενοδοχείων. (online hotel systems)
Με περισσότερα από 750 συστήματα κρατήσεων και διανομής, γενικά ή εξειδικευμένα, η διαδικασία της επιλογής αλλά και της διαχείρισης αυτών, αποτελεί σημαντική διαδικασία. Μπορεί να αποβεί επικερδής ή καταστροφική στα αποτελέσματα ενός καταλύματος. Επίσης, η ανάπτυξη εφαρμογών που βοηθούν στις επιμέρους λειτουργίες μίας τουριστικής επιχείρησης, μπορούν να αυτοματοποιήσουν πολλές από τις διαδικασίες, ώστε να βελτιστοποιήσουν την απόδοση της επιχείρησης, ποιοτικά και ποσοτικά.
Που αποσκοπεί το πρόγραμμα:
Το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Advanced Diploma στη Διαχείριση On line συστημάτων Ξενοδοχείων, αποσκοπεί στην απόκτηση όλων αυτών των απαραίτητων δεξιοτήτων. Έτσι να είναι σε θέση τα εμπλεκόμενα μέρη, να ανταπεξέλθουν σε ένα τέτοιο ρόλο.
Αρχικά γίνεται ανάλυση της διαδικασίας της επιλογής ταξιδιωτικής υπηρεσίας και των εμπλεκομένων μερών.
Παρουσιάζονται και αναλύονται τα διαφορετικά λειτουργικά συστήματα τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει μία τουριστική επιχείρηση, ώστε να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες ανάγκες. Στην συνέχεια αναλύονται τα διαφορετικά μοντέλα διανομής και πώλησης στα ιντερνετικά κανάλια (OTA). Online Travel Agents and hotel systems
Γίνεται εκτενής ανάλυση της αναγκαιότητας των απευθείας κρατήσεων με χρήση booking engine. Παρουσιάζεται η διαδικασία της πώλησης σε βέλτιστη τιμή, με χρήση συστημάτων διαχείρισης εσόδων. Τέλος, αναλύονται όλα τα εναλλακτικά κανάλια διανομής και πώλησης, όπως social media και συστήματα rating, reviewing & price comparison systems.
Ομάδα Στόχος
- Ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων
- Υπεύθυνοι Κρατήσεων και Πωλήσεων
- E-Commerce Managers
- Απόφοιτοι Τουριστικών σχολών για εξειδίκευση στο Ξενοδοχειακό e-Commerce
- Άτομα με εμπειρία στον Τουρισμό που επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην διαδικτυακή διαχείριση καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων
Σκοπός
- Κατανόηση της αλλαγής του τρόπου εύρεσης και επιλογής ταξιδίου από τους πελάτες, και η συμβολή των διαδικτυακών εφαρμογών
- Παρουσίαση και ανάλυση των λειτουργικών συστημάτων για την επιτυχή ψηφιοποίηση της τουριστικής επιχείρησης με έμφαση στις διαδικτυακές εφαρμογές
- Ανάλυση των βασικών αρχών του ψηφιακού marketing σε σχέση με την διαχείριση των διαδικτυακών κρατήσεων
- Ανάλυση και κατανόηση των διαφορετικών καναλιών πώλησης και η συμβολή τους στις πωλήσεις και την διανομή του ξενοδοχειακού αποθέματος
- Δημιουργία του μείγματος των καναλιών πώλησης για την μέγιστη αλλά και βέλτιστη απόδοση, βάσει του κόστους και της απόδοσης κάθε καναλιού
- Ανάλυση και κατανόηση της δυναμικής των απευθείας πωλήσεων μέσω των online καναλιών πώλησης αλλά και των εναλλακτικών καναλιών για μείωση του κόστους πώλησης
- Δυνατότητα συγκεντρωτικής διαχείρισης των καναλιών πώλησης και διανομής μέσω των συστημάτων channel manager και πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση
- Κατανόηση του τρόπου προσαρμογής των τιμών σε σχέση με την ζήτηση, ανταγωνιστές, εποχή, έκτακτα γεγονότα κλπ
- Ανάλυση και βελτιστοποίηση χρησιμοποίησης των εναλλακτικών καναλιών πώλησης search, metasearch, rating, reviewing systems
- Η Στρατηγικότητα της διαχείρισης φήμης των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων και πως επιτυγχάνεται.
- Τεχνολογική αναβάθμιση των επιχειρήσεων με ενσωμάτωση chatbots με σκοπό την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της, σε όλη την διαδικασία αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών (Από την έμπνευση μέχρι τον διαμοιρασμό της εμπειρίας καταναλωτών).
Κρίσιμα Σημεία
- Η αλλαγή της διαδρομής στην αναζήτηση, εντοπισμό και αγορά ενός ταξιδιού από τον σύγχρονο πελάτη, μέσω των εφαρμογών διαδικτύου όπως social media ή metasearch
- Η χρήση εφαρμογών όπως το PMS (σύστημα διαχείρισης δωματίων),channel manager, Σύστημα Διαχείρισης Εσόδων, Σύστημα διαχείρισης Φήμης, κλπ. Μπορούν να δώσουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση. Hotel Systems for etravel.
- Η ανάλυση του κάθε συστήματος κρατήσεων ώστε να γνωρίζουμε τι ακριβώς πλεονέκτημα θα δώσει στην επιχείρηση
- Η Δημιουργία μείγματος καναλιών πώλησης, λιανικής και χονδρικής όπως και απευθείας κρατήσεις μέσω του booking engine για μεγιστοποίηση της αγοράς
- Η Διαχείριση όλων των καναλιών διανομής και πώλησης μέσω μιας οθόνης (channel manager)
- Η Στόχευση συγκεκριμένων αγορών μέσω συγκεκριμένων καναλιών για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και διασπορά διάθεσης
- Η Βελτιστοποίηση της οργανικής θέσης της ιστοσελίδας της επιχείρησης, μέσω αύξησης των συνδεδεμένων OTAs, meta search, reviewing συστημάτων
- Η Χρήση όλων των διαθέσιμων metasearch για υποστήριξη των απευθείας κρατήσεων, με απώτερο σκοπό την μείωση του κόστους προμηθειών
- Η Χρήση και διασύνδεση των εφαρμογών διαχείρισης του καταλύματος (PMS) με το channel manager αλλά και άλλων συστημάτων όπως Διαχείρισης Εσόδων, για αυτοματοποίηση της τιμολόγησης και των κρατήσεων
- Η Χρήση των συστημάτων Οn line Reputation Management Systems, για δημιουργία branding και διαχείριση της φήμης
- Η Ενσωμάτωση των social media στην διαδικασία της έμπνευσης, διανομής και πώλησης αλλά και της αποτελεσματικότερης προώθησης των διαθεσιμοτήτων
- Η Χρήση των chatbots με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αγοράς ταξιδιών, αλλά και για την μεγιστοποίηση της εμπειρίας των ταξιδιωτών-καταναλωτών
- H χρήση των συστημάτων Semantic Analysis, στατιστικών απεικονίσεων της ειδικής ή γενικής φήμης μίας επιχείρησης, στην λήψη βραχυπρόθεσμων ή μακροπρόθεσμων αποφάσεων και η ανάλυση της σχέσης με τον ανταγωνισμό και την τιμολογιακή πολιτική.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της σύγχρονης και της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τετράμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για τη λήψη πιστοποιητικού Advanced Diploma in On line hotel systems μέσω της εξεταστικής μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
1. ΔΙΑΘΕΣΗ
2. eTOURISM
3. eMARKETING
4. ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (B2C, B2B, GDS)
5. ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ONLINE ΠΩΛΗΣΕΙΣ (Booking Engine)
6. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ONLINE ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (CHANNEL MANAGERS)
7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ (REVENUE MANAGEMENT)
8. eSALES & MARKETING
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ SEARCH ENGINES, META SEARCH ENGINES, RATING – REVIEWING SYSTEMS, SOCIAL MEDIA.
- Google, Tripadvisor, Trivago, Holidaycheck, Zoover, Kayak, Skyscanner,
- Διαχείριση Φήμης, Ανάλυση Ανταγωνισμού, Λήψεις αποφάσεων, Μεγιστοποίηση Βαθμολόγησης Κριτικών
- Chatbots και εξυπηρέτηση πελατών
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ SEARCH ENGINES, META SEARCH ENGINES, RATING – REVIEWING SYSTEMS, SOCIAL MEDIA.
9. SOCIAL MEDIA